Simiengebergte - Reisverslag uit Debark’, Ethiopië van Esther Henneman - WaarBenJij.nu Simiengebergte - Reisverslag uit Debark’, Ethiopië van Esther Henneman - WaarBenJij.nu

Simiengebergte

Blijf op de hoogte en volg Esther

31 Januari 2015 | Ethiopië, Debark’

Vandaag vroeg op.
Er staat een wandeldag op het programma.

Oftewel...................ik vertoef vandaag op mijn slippers.
Samen met mijn 'vakantiepap' blijf ik bij de bus.
Nadat we de rest van de groep hebben afgezet stappen wij weer in om daarna te stoppen bij een kudde apen.
Gelada bavianen om precies te zijn.
Ik ben uiteindelijk tot op een meter van ze gelopen en vond dat goed genoeg voor de foto's.
Wij verder naar de eerste stopplaats.
Heerlijk plekje met een onwijs mooi uitzicht.
Zodra de hele groep weer samen was hebben we daar geluncht.
Een picknick met een broodje tonijn. Gemaakt door onze reisbegeleidster.
Heerlijk.

Na een half 2de broodje zat ik eigenlijk wel vol.
5 minuten daarvoor hadden we het nog over roofvogels die broodjes uit je hand jatten.
Stel je toch voor dat je dat gebeurd.
En...................dat gebeurde dus bij mij.
Schrok me helemaal te pletter.
Maar wel onwijs lachen.............en ik hoefde mijn broodje niet meer op te eten.

Na de eerste stop zijn ze weer verder gaan wandelen.
1 Afhaker had zich bij ons aangesloten.
Na de 2de stop nog meer afhakers.
Uiteindelijk zijn er nog een aantal naar een waterval gelopen.
Alleen moest die wel uit een flesje komen....................de waterval stond dus droog.

De volgende dag een lange reisdag naar Aksum.
Uiteraard weer mooie landschappen en af en toe lekker wandelen totdat de bus je weer oppikt.
Onderweg weer picknicken. Zelfde recept als in het gebergte.
Iedereen doet wat. Tonijnblikjes openmaken, broodjes snijden en de sinaasappeltjes en de rest natuurlijk.

Aan het eind van de middag komen we aan in het hotel.
Ziet er weer goed uit.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ethiopië, Debark’

Ethiopië

Nieuwe reis!!!!

Recente Reisverslagen:

31 Januari 2015

Zaandam

31 Januari 2015

Arba Minch

31 Januari 2015

Turmi

31 Januari 2015

Arba Minch

31 Januari 2015

Harar
Esther

Reizen!!!!!!!!!!! Zie ook eerdere reizen. estherintanzania1@waarbenjij.nu esthercostarica@waarbenjij.nu

Actief sinds 06 Sept. 2016
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 23890

Voorgaande reizen:

03 September 2016 - 17 September 2016

Italië, actieve strandvakantie

16 Mei 2016 - 27 Mei 2016

Sri Lanka

25 December 2014 - 23 Januari 2015

Ethiopië

08 Juni 2014 - 26 Juni 2014

Maleisië

07 Juni 2013 - 29 Juni 2013

Mexico, Guatamala, Honduras en Belize

21 December 2012 - 04 Januari 2013

Zuid India

Landen bezocht: