Oerang Oetan eiland en Penang - Reisverslag uit Cameron Highlands, Maleisië van Esther Henneman - WaarBenJij.nu Oerang Oetan eiland en Penang - Reisverslag uit Cameron Highlands, Maleisië van Esther Henneman - WaarBenJij.nu

Oerang Oetan eiland en Penang

Blijf op de hoogte en volg Esther

18 Juni 2014 | Maleisië, Cameron Highlands

En daar gaan we weer.

Een druk programma vandaag met veel stops.
De laatste stop was het eiland waar ze een research centrum hebben met Orang Oetans.
Met een bootje naar het eiland gebracht. Daar wat uitleg gekregen en de Orang Oetans gezien. Helaas achter een hekwerk.
We hadden iets meer dan een uur daar voor uitleg en de videopresentatie.
Waar we op het eiland geen tijd meer voor hadden. Dus die hebben we in de bus gezien.

Bij het hotel in Penang hadden we eindelijk ons eerste zwembad.
Om 8 moesten we er eigenlijk uit. Maar met een beetje praten hebben we dat weten te rekken tot een uur of 9.

Uiteraard weer etenstijd.

Volgende dag weer een stadstour in het programma.

Met de bus op naar een tempelcomplex.
Uiteindelijk het laatste stukje met een minibus.

Mooi tempelcomplex met helaas in elke tempel een winkeltje.
Maar de buitenkant was wel heel mooi.

Daarna terug gelopen naar de bus.
Op naar het fort van Penang. Was iets nederlands.
Maar het was zo warm dat ik daar niet eens meer ben rondgelopen.
Vandaar gingen we naar de lunch in Little India.
Mijn eten zag er op het plaatje anders uit als wat ik op mijn bord kreeg.
Dus uiteindelijk alleen maar wat rijst gegeten.
Het complete visje heb ik maar laten liggen.

Na de lunch zo'n koppijn dat ik met de taxi terug ben gegaan naar het hotel.
's Middags veel lol gehad in het zwembad.
Dat was de enige veilige plek om met die temperaturen te vertoeven.

's Avonds met de hele groep naar de kroeg om te eten en voetbal te kijken.
Wat een geweldige avond!!!!

Morgen een lange dag in de bus!!!

  • 27 Juni 2014 - 13:22

    Ilse:

    Hallo dushi,

    Ik krijg vandaag alle mailtjes binnen.

    Wat een leuke reis heb je, ik zie dat je alleen maar aan het genieten ben.

    Kan niet zoveel pennen, de pittbul is binnen en zit naast mij.

    Geniet van je vakantie en maak je borst maar nat als je terug bent :-) Nee hoor grapje.................

    Ik mis je wel hoor..................... :-(

    xx

    Ilse

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Cameron Highlands

Maleisië

Rondreis

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2014

Wat er zoal gebeurd is.............

25 Juni 2014

Kuala Lumpur

24 Juni 2014

Kuantan Beserah

21 Juni 2014

Palau Perhentian

18 Juni 2014

Oerang Oetan eiland en Penang
Esther

Reizen!!!!!!!!!!! Zie ook eerdere reizen. estherintanzania1@waarbenjij.nu esthercostarica@waarbenjij.nu

Actief sinds 06 Sept. 2016
Verslag gelezen: 488
Totaal aantal bezoekers 23894

Voorgaande reizen:

03 September 2016 - 17 September 2016

Italië, actieve strandvakantie

16 Mei 2016 - 27 Mei 2016

Sri Lanka

25 December 2014 - 23 Januari 2015

Ethiopië

08 Juni 2014 - 26 Juni 2014

Maleisië

07 Juni 2013 - 29 Juni 2013

Mexico, Guatamala, Honduras en Belize

21 December 2012 - 04 Januari 2013

Zuid India

Landen bezocht: