Zaandam - Reisverslag uit Zaandam, Nederland van Esther Henneman - WaarBenJij.nu Zaandam - Reisverslag uit Zaandam, Nederland van Esther Henneman - WaarBenJij.nu

Zaandam

Blijf op de hoogte en volg Esther

31 Januari 2015 | Nederland, Zaandam

Zo nu na een week eindelijk het verslag afgerond.
Alleen nog wat foto's erbij en dan word het bijna tijd om weer een nieuwe
reis te zoeken.

Ik moet wel toegeven dat niet alles op volgorde of op de juiste dag is beschreven.
Ik heb zoveel gezien en meegemaakt dat het onmogelijk was om alles op de juiste dag te plaatsen.
Volgende keer toch maar een papieren dagboek bij houden...................

Ethiopië is een geweldig land.
Mooie mensen maar ook hele lelijke.
Vriendelijke mensen maar ook hele onvriendelijke.
Het is er ongelooflijk stoffig.

Maar je kan niets anders doen dan van het land gaan houden!!!
Ik kan ook niet garanderen dat ik er niet meer naar toe ga.

Bedankt allemaal voor het lezen.
Ik hoop dat het jullie een beeld geeft van dit prachtige land.

Bijna vergeten.
Ik heb ook nog geprobeerd hyena's te voeren.
Dat doen ze uit traditie.
Maar helaas heb ik ze niet kunnen voeren.
Ik zat braaf met een darmpje in mijn handen maar ze kwamen niet.
Beetje jammer wel.

Tot een volgende reis.

  • 01 Februari 2015 - 11:40

    Neppie :

    ja alweer een week in de kou !!!!!!!!!!! leuk om te lezen en zie dan alles weer voor me .

    dikke kus

  • 08 Februari 2015 - 17:40

    Mia Woudstra:

    Esther,bedankt voor het reisverslag we lezen het met veel plezier.
    Wat schrijf je leuk, het is net 'n boek als je weer met vakantie gaat lezen we graag je nieuwe reisverslagen.

    Groeten, Mia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zaandam

Ethiopië

Nieuwe reis!!!!

Recente Reisverslagen:

31 Januari 2015

Zaandam

31 Januari 2015

Arba Minch

31 Januari 2015

Turmi

31 Januari 2015

Arba Minch

31 Januari 2015

Harar
Esther

Reizen!!!!!!!!!!! Zie ook eerdere reizen. estherintanzania1@waarbenjij.nu esthercostarica@waarbenjij.nu

Actief sinds 06 Sept. 2016
Verslag gelezen: 546
Totaal aantal bezoekers 23920

Voorgaande reizen:

03 September 2016 - 17 September 2016

Italië, actieve strandvakantie

16 Mei 2016 - 27 Mei 2016

Sri Lanka

25 December 2014 - 23 Januari 2015

Ethiopië

08 Juni 2014 - 26 Juni 2014

Maleisië

07 Juni 2013 - 29 Juni 2013

Mexico, Guatamala, Honduras en Belize

21 December 2012 - 04 Januari 2013

Zuid India

Landen bezocht: